Könyvheti élménybeszámoló 2024









Minden kezdeti nehézség ellenére még most is csak kapkodom a fejem, hogy milyen oltári jó nap volt a szombat! A feljutással, egymás megtalálásával minden rendben ment, és én már ezen is csodálkoztam. Aztán jöhetett a türelemjáték, és tömeggyomor a standoknál. Képzeljétek! Mindent sikerült megvennem, amit eredetileg szerettem volna! Sőt, még annál is többet! Igaz, hogy kérdeznem kellett, így kényszerítve szinte mindenkit arra,  hogy megkeresse nekem a vágyott könyveimet, de végül siker koronázta az erőfeszítéseket! Mindenkinek nagyon köszönöm a keresésben nyújtott segítséget, a rászánt időt, és a kedves szavakat! Nagyon sokat jelentettek nekem, tényleg.

Az angol standokon folyó szó szerinti vadászat után odakeveredtem a 21. század  standjához,. ahol összesen egy darab Rényi Ádám kötetet szerettem volna megvenni. Természetesen megakadt a szemem további, csoda jónak ígérkező könyveken. Úgyhogy az önkontrollt szélnek eresztve vásároltam meg minden olyan írást, amiről úgy gondoltam. élvezni fogom, vagy bármilyen egyéb módon a hasznomra lesz. Köszönöm a lehetőséget!

Megvolt hát az előre borítékolható impulzív könyvvásárlás is. Gondoltam más nem nagyon jöhet már. Mekkorát tévedtem. Igaz ugyan, hogy a kedvenc olvasós kiegészítőket áruló webshopomnak idén nem volt standja, de nem maradtam csodaszép könyvjelzők nélkül mégsem. Be kell vallanom, elég sok könyvjelzőm van már mindenféle fajta, de mindig úgy érzem, nincs elég. Kifejezetten szeretem gyűjteni őket. Kifejezetten szeretek olvasó lenni. 📚🤍

És, ha már olvasás, és olvasói lét. Az eseményen részt vettem életem első flashmob-ján! A személyes Facebook profilomon tavaly egy havi lebontású olvasós kihívást csináltam, idén pedig elkezdtem egy "A hónap könyve" bejegyzés sorozatot, aminek nem titkolt célja az olvasás népszerűsítése. Így amikor megláttam, hogy épp szombaton lesz egy 10 perces közös olvasás a tevékenység népszerűsítésére, nem volt kérdés, hogy részt szeretnék venni. Jó volt látni egy helyen ennyi olvasó embert. 🥰 (És még nagyon menő kitűzőt is kaptam!)

Apropó olvasás és irodalom. Sajnos már csak hazafelé tudtam meg, hogy elindult egy új kezdeményezés # szabadirodalmat hashtaggel. Hogy maga a kezdeméyezés miért jött létre, és hogy vehet benne részt az ember olvasóként az elolvasható ezen a honlapon. Hamarosan én is érkezem ezzel kapcsolatban még egy bejegyzéssel. 

Azt hiszem, ennyi lenne a szombati nap beszámoló része. Jöjjön egy lista a beszerzett könyvekról, és néhány kép, mert sok sok szépség került a birtokomba. 

A beszerzett könyvek listája:
📚 Toshikazu Kawaguchi: Before the Coffee Gets Cold
📚 Toshikazu Kawaguchi: Tales From the Café
📚 T. J. Klune: The House in the Cerulean Sea
📚 Rényi Ádám: Erika néni
📚 Genki Kawamura: A virágokat ne felejtsd
📚 Shunmyo Masuno: Nyugalom - 48 lecke a kiegyensúlyozott élethez

Néhány kép:
Book Haul
Bookmarks 1/3
Bookmarks 2/3
Bookmarks 3/3

Remélem, jövőre is lesz okunk és lehetőségünk ünnepelni a könyveket. Még sok ilyen szép élményt kívánok minden olvasó embernek!

Megjegyzések